.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بابایی کارنامی سکان‌دار بوکس مازندران شد
علی بابایی کارنامی، مدیرکل فعلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، با برگزاری مجمع عمومی انتخابات به سمت رئیس هیئت بوکس مازندران منصوب شد.

شمال نیوز: در مراسمی با حضور ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران، مجمع عمومی انتخابات هیئت بوکس مازندران برگزار شد و علی بابایی کارنامی با کسب 18 رای صحیح از 18 آرای ماخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت بوکس مازندران انتخاب شد.

در مجمع عمومی انتخابات هیئت بوکس مازندران، احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس، احمد سعادتمند و هاشم جمشیدپناه مدیرکل و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان حضور داشته که علی بابایی با کسب تمامی 18 رای به عنوان رئیس هیئت بوکس مازندران منصوب شد.
در این مجمع، علی بابایی و حسین محمودی به عنوان دو کاندیدا برای در اختیار گرفتن پست ریاست هیئت بوکس استان با هم رقابت داشتنه که پس از ارائه برنامه، محمودی به نفع علی بابایی انصراف خود را از مجمع اعلام کرد.

پس از انصراف حسین محمودی از مجمع انتخابات بوکس مازندران، علی بابایی به عنوان تنها کاندیدا برای در اختیار گرفتن این پست مشکلی نداشت و تمامی اعضا مجمع به وی رای اعتماد دادند و او را به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت بوکس مازندران انتخاب کردند.

علی بابایی پس از کناره‌گیری و عدم همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان با حسین جعفری به مدت سه ماه به عنوان سرپرست در هیئت بوکس مازندران فعالیت داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مرداد 1392
بابايي از بوكس چه مي داند؟
نا شناس 30 مرداد 1392
ورزش مازندران امروز بدترین دوران خود را در این 30 سال طی می کند تحقیق کنید ببینید چقدر اوضاع هیات ها قمر در عقرب است.تازه سعادتمند فقط به فکر دادن پست دادن به دور بری های خودش است.
نا شناس 30 مرداد 1392
تعاون وبوکس......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بوکس وتعاون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پس کو... سنخیت.... تناسب.... ارتباط این دوبه هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
نا شناس 30 مرداد 1392
اقاي بابايي كار نامي يكبار روي رينگ بوكس رفته باز حسين محمود خودش ازقهرمانان بوكس بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.341 seconds.